Monday 8 August 2011

bahagia nyerrrrr

says :: mohamad fitri syahrul akman !! 
saya sayang kamoo sorg jee..! saya chenta kamo sorg je budark muncett !! saya nak kamo sorg jer mudark sengaall ! 


 

saya janji saya akan sayang kamo sepenuh aty sy dak muncett !


i'm happy wit u lah syg !

  
saya akn doakan kite akn kekal smpai bile2 ^___^




                                                   
p/s :: papa,mama syg sgt2 kat pa,hope kite akn kekal smpai bile2..ma jnji ma tak akn mngecewakan pa ^__^ i love you so much damn lah pa !!
                                                       

"MOHAMAD FITRI SYAHRUL AKMAN"

                                                       
                                                                                                                                     

                                                         

No comments:

Post a Comment