Saturday 10 September 2011

bile sume dah naek giler ^^


says :: bile kwn2 aku temasuk ak sendiri dah naek giler + busan..nilah kerja kiteorg..pantang dpt snap3 pic bersame..




ni pic aku sorg..muke tensyen !



ni lak pic aku wit amoi..muke blur ~


muke seksi ! aauumm..!


muke cumel aku! hikhikhik


yg nie muke chubby aku !


yg nie muke smart sbb amik kai camera aku ! ahahaha



ni muke skema eima !


muke skema anis !


muke skema aku !


kawan rapat !


seemmmppoiii,,,


 ngee~


posing maut~


kasi terkam itu budak ~


cari pasal minah nie..


ape pandang2..???


senyum sume!! muke skema ida  !


p/s :: actually sume dah bersiap2 nie nak pegi makan jer kat medan ..hahaha..tp before g tuh  kiteorg sempat snap mcm2 pose kt umh..thanx to our kamerawoman LULU..tnpe dy tade pic kami di sini ^^

No comments:

Post a Comment