Monday 30 January 2012

mimpi

semalam,aku mimpikan dy..dalam mimpi tuh aku mule2 happy sangat koz aku bwak dy balik jumpe family aku..ak bwak dy balik johor,dimane aku tinggal..tp dalm mimpi tuh bukan rumah yg ak duduk sekarang but rumah lame aku mase aku kecik2..rumah yg berhampiran ngan rumah nnek aku..aku pun pelik knp rumah tuh yg dalam mimpi aku malam td...aarrrgghh ! ta kesah la..bukan nk cite sal tuh pun..yg aku nk cite sal nie sal family aku,,dalam mimpi aku malam td family aku exspeally parent aku mcam tak bape berkenan ngan dy..tak tahu ape yg dorg tak berkenan..pade aku dy perfect..segale-galenyer oke..hurmm...tuh baru dlm mimpi realiti nyer ntah lah...tak dpt nk aku pikir..hope tak mcm nie lah..hope family aku bole trime dy mcm mane aku trime dy seadanye..tp mimpi tuh sekerat jln jer...sbb tibe2 aku tersedar n dah pagii ~ tak dpt nak tahu ape yg selanjutnyer berlaku..mayb next tyme kot ade hint2 yg tersembunyi..kn..?? hahaha..okelah tuh jer yg aku nak critekan kt korg..actually tade idea sebenarnye nk wat entry baru coz bz memanjang tambah2 lagi ngah EXAM mITERM nieyh..nt bile ade story baru aku inform lagi kt sini..thanx ler pade sesape yg mengikuti blog aku yg tak seberape nie haaa...aku hargai pengorbanan korg...ok...wasalam..

No comments:

Post a Comment