Sunday 26 February 2012

cakap pon salah..??

tensyen betol lah ! cakap salah tak cakap pon salah ape masalah manusia zaman skunk ek..??
knp lah lelaki ni susah nk paham org pmpuan ni mcm mne..
org pompuan nie kalo dah bebel tuh bersebab taw..
bukan bebel bende yg ta betol..
lagi satu ..
org pompuan ni bila dah start bebel sbb dorg tuh syg kat org yg dy bebel tuh..
bkn nyer marah or ape-ape..
bebel sbb dy tanak org yg dy syg tuh tinggalkan dy
bkn nk memalukan..
tp peringatan..
peringatan bahawa ingt org yg tersyg..
ini x..
yg dorg taw kite nie saje nk memalukan dy..
saje nk carik pasal..
saje nk cari gaduh..
mmg x lah kan..
sabar jer aku cmni.

hurm..lagi satu nk cite..
asal tanggal 27 haribulan jer..
mmg aku ngan dy akn bergaduh/..
padahal tanggal 27 uh tarikh annyversary ak ngan dy..
tp tah lah asyik gaduh jer..dari dulu ag ak tgk..
nak wat cmne kn dua2 panas baran..
dua2 ego..

tp kali nieyh tanggal 27 haribln 2..
hari pling bahagia dy.
bahagia sbb ape..??
sbb moto kesayangan kegemaran yg dy nak sangat tuh sampai..
moto ape..??
NSR rr 150
moto ni kire cm superbike gak lah..
aku tak kesah pon dy nak belio moto ape..
sbb moto dy..
hak dy.
tak boleh halang..
but satu jer yg aku tak suke..
knp org lelaki nie susah sgt nk ade LESEN P..??
knp dorg susah sgt nk amik lesen..
beli moto ade duit tp nak amik lesen takkn tade..??
ape salahnye amik dulu lesen kasi settle sume baru beli moto..

bab2 cmni aku mmg amik berat n titik berat sagt..
sbb ape..??
aku dibesarkan oleh bapak aku cmni..
dulu nk kuar g kedai lesen tade mmg jgn harap nk dpt bwk moto..
tuh yg terpakse amik jgak lesen p..
alhamdulillah skunk lesen P aku dah tamat 2 tahun..
dah full dah lesen aku..
tinggal nk amik lesen kete jee..
tuh pon kne tggu parent aku ade duit yg secukupnyer..
baru lah bole amik..

ak dah malas + dah penat nk cite lagi..
mood pon dah tade..
soo..
sampai sini jer lah..
ade mase nt aku cte lagi.
tu pun kalo rajin..
assalammualaikum

No comments:

Post a Comment