Friday 23 March 2012

APtb !

kes pertama :

makin lame makin malsa nak mengupdated blog nie..
mood tuh kdg2 ade kdg2 tade..
ntah lah kn,.
sejak2 nie bnyk pulak bnde yg berlaku dlm hidup ak..
happy ade..
sedeyh ade
menyampah ade
geram ade..
saket aty pon ade..
hurm..
baru2 ni gaduh ngan dy..
tibe2 aku rase geram pulak bile dy wat cmtu..
aku nak berade di samping dy
tp dy
bole suh aku msuk umh wat assgment
saket pnyer pasal..
aku masuk terus tnpe kate ape2..
lagi menyakitkan aty nieyh bile dy tggalkn aku cmtu jer
terus balik..
bukan nk pujuk..pintu umh tuh terbuka luas..
tak salah kn kalo panggil??
tak salah kan kalo dy duk depan pintu tuh pujuk aku ker..
hurmm..
taw2 je dy dah pecut laju..
before tuh dy ade pesan nk tepung coz nk msak kt umh..
aku ade gak kuarkan bg dy..
lepas dy tggalkan aku tuh..aku kuar2 jer tgk dy dah tade..
dy tinggalkan tepung tuh ngan benang yg dy pakai ..
saket pnye pasal aku biarkan je..
diam tak berkata
sampai skunk dy still missing in action
ak dah penat..
then ak biarkan
biarkan sampai bile dy mcm tuh..
tutp pasal dy..
bukak cite yg kaen..






kes yg kedua :

pasal assigment group..
group aku ni ntah lah tatao nk ckp cne..
mse mula2 bukan men semngat..
tp..
bile dah dpt tajuk..
sume wat tatao..
bile tibe mase submit dah nk smpai..
baru sume terhegeh-hegeh cari note
tuh pon tak semua yg cari
ade yg wat tatao..
diam je 
tnye pon tidak..
lepas tuh..
yg dah cari tuh..
bile nk submit..
sumenyer tak sehat..
sume nak mC..
bnyak alasan..
selalu mcm tuh..
hurmm..
lantak ah..
malas nak pikir..

situasi skunk nie aku hanyer perlu bersabar ~ tarek nafas panjang2 ~ tah pe yg ak ngah ngarut skunk nie ~ mayb akan ade yg terase ~ so aku mintak maaf ~ sbb dgn care ni baru aku terase lege ~ walaupun sedikit ~

wasalam..

No comments:

Post a Comment