Sunday 11 March 2012

merinduinyer..

salam semua..hurmm..nak cite..skunk nie aku ade kat cc sedang un9 fb n berBLOGger..hahaha..balik cuti lebih kurg sminggu gak ler..sbb cuti saket...(saket ker) ntah la..jap sehat jap tak..aku smpai muar nie pade kol 9 mlm hari khamis lalu..tiket bus aku kol 7.30 ptg..lepaskan kelas kitchen hari tuh..tp ak tak pegi pon sbb kurg sehat..mcm bese lah pnyakit aku nieyh sering dtg saket kepale..

sampai jer muar,family aku jemput aku kt bustand muar..then kiteorg g mkn koz aku kelaparan tak mkn dari pagi kott..n mcm bese gerai favourite mak ayh aku kat warung 'zizan' tah suke2 jer mereka2 ni pnggil warung 
zizan..mak aku kate sbb abg yg amik order tuh idunk dy mcm idunk zizan..hahaha..ade lah sikit kot..

lepas mkn terus blik umh aku pon keletihan..kemas2 bju sume..then tido..esokknyer hari jumaat..aku mcm bese ikot ibu trun bp sbb stay umh nnek ak kt tmn soga..lame gak tak blik bp an..smpai2 umh nnek aku bagi salam,nenek tekejut..terus salam n pelok aku..waaahhhh ! windu betol pelukan tuh ! hehehehhe  !

satu hari aku dok umh nnek sampi ke ptg mak aku blik kje then blik muar..
tp..
berdasarkan tajuk kat ats tuh 

merinduinyer..
aku rindu kat sape ek..??
hurmm..
hahahha..
opkoz lah aku windu my buncett..
sian dy kne tinggal seminggu kat cheras tuh..
tade sape nk teman dy makan..jln2..
hurmm.
baru2 nieyh dy cite kt aku yg dy ade msalah ngan dak2 umh dy..
ape nk jd pon ak tatao lah kn..
kalo bole nk sgt aku duk kt sblah dy dgr ape yg dy nk luahkan..takot gak pape yg terjadi..org laki..kite tak bole nk jgke...kn..??

takpelah ape2 pon ak tak sabar nk blik selase ni berjumpe ngan dy..dah windu bagai dah nieyh..huhuhuuhu..
tunggu syunk blik yer syunkk..
<3 you !

No comments:

Post a Comment