Thursday 1 March 2012

suke kan image baru nyerr ~

hye sume ^_____~
oke hari nie aku mulakan hari aku dgn hati yg tak tenang..
sebab ape..??
sebab hari nie hari aku present sorg2 kt dlm kelas tutorial td..
gugup seyh !!
da aa kne present..sorg2 lak tuh..
dlm bahse inglish lg..
walau pun miss aku kate present aku tak cukup nota..
tp takpe at least ak try wat yg terbaek..
hehehe..
tp..
bukan itu yg aku nak crite kt korg..
yg aku nk cite ialah sal sayang aku sorg nieyh..
skunk nie dy dah potong rmbut dy yg pnjg tuh..
awal pulak dy ptong..
dulu bukan maen susah lagi nk ptong..
ade jer alasan..
tp tibe2 jer mlm aritu..
dy dtg jumpe aku..
nk bwk aku kuar.
ak terpasan sesuatu yg laen sal diri dy..
mase tuh dy kai helmet..
tp ak pasan bila dy pusing je blkg..
rmbut dy dah pndek..
hahaha..
skali bukak helmet..pendek giler meyh..
hensem ++++ dowh !!




takot jer ade dak2 gurl2 yg tergedik2 nk dy..
hurm..
yerlah org dah hensem kiut miut nie..
susah nk jge..
tmbah2 lagi dy dah ade moto skunk..
lagii laahhh payah !!
bak kate dy ..
" org pompuan skunk nie memilih yg ade harta jer "
tp aku pilih dy mmg bukan kerana harta..
tp kerana hati <3
iklas dari haty
aku sayang dy..
terlalu sayangkan dy
sampai bile-bile,,
~the end~

2 comments: