Thursday 2 June 2011

selagi ade cinta..

kutemui semula CINTAku yang hilang.Dia CINTAku yang tak mampu kugantikan tempatnya dengan sesiapa pun.Hanya dia yang mampu menyentuh CINTA di hatiku.Kasihku juga hanya tumpah buat CINTA.

CINTA,kita jadikan pengalaman semalam sebagai panduan untuk kita menjalani hari-hari yang mendatang.Dalam kehidupan,adakalanya luka itu perlu supaya kita bangkit mencari kekuatan diri sendiri.Terima kasih CINTA kerana tulus menyerahkan hatimu.Akan kujaga dirimu hingga ke nafasku yang terakhir.

ku kesana dan ke mari mencari cinta yang ikhlas dan tulus suci..cinta sejati.namun yang kutemui hanya luka yang mencarik hati.tidak ku sangka dalam carikan luka itu,ada secebis kasih yang murni dan luhur cuba duhulurkan.Hati yang terlalu turutkan rasa luka itu,akhirnya mengabaikan rasa kasih dihati. Di daerah ini,aku sekali lagi dipertemukan dengan kekasih yang sudi menghulurkan kasihnya padamu suatu waktu dahulu. Hatiku yakin bahawa inilah cinta sejati yang kucari-cari selama ini.

"cinta bukan mengajar kita lemah,tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri,tetapi menghembuskan semangat"

No comments:

Post a Comment