Wednesday 6 June 2012

sesat di kuala lumpur

hari ni rabu, biasenyer setiap ari rabu cmni si dy offday..so ak pon plan nk pergi ke TBS(terminal bersepadu selatan) tok beli tiket nak blik jumaat nnt..
aku bangun awl pagi seawal 10 pagi..(awal ker)hehehe
kejut si dy ajk video call kat fb sbb mlm td terputus line...ta sdar diri..
then smbg tido sampai kol 12 lebeyh..
kejut dy..siap2 then terus gerak TBs..
aku ajk naek train but si dy tanak..
so kiteorg g naek moto..
okelah kan sbb aku pon dah lme x jln2 key el..
tp pjalanan ker TBS uh ak x berape nak ingt..si dy pon ngan excited ckp yg dy taw jalan..
ak pon iyekan jelaa..
naek je moto..sampai ke area keramat,ak plak teringat mase dtg dulu ngan fmily lalu jln yg sme but arah yg bertentangan...
means kena pth balik..
so dy pon wat lah u turn..
follow ape yg ak ckp..
'pa jlan terus jer..jgn belok2'
'ma ingt jln ni...terus jeeee..'
dy pon ikott...smpai lah nmpk signboard 
" BANDAR TASEK SELATAN"
aku terus senyum..heheheh..
'kan dah kate ikot jalan ma..pa x cye..'
dy ngn muke malu x terkate..
aku duk perli2 dy smpai balik umh..
kihkihkih...kalo ikot jln yg dy tunjuk mmg smpai ke PAHANG lah kite kn syg..
adoiiyaaaaiiii ~

tp b4 balik uh sempat g singgah makan kt shamelin..


ni lah si buyut sy~

No comments:

Post a Comment