Saturday 28 January 2012

hanye mampu berdiam diri

berabad dah blog aku tak di updated..ntah knp sejak2 nie ak malas sgt nk menulis kesah2 kehidupan aku sendiri..ye..mayb ak dah penat dan cukup bosan sbb bende yg sme je jadi kt diri aku nie..tatao nk mulekan macam mane..nk luahkan..kt mmbe2 sume ckp bnde yg same..huurrmm,,tah lah..tuhan je yg tao cne ak rase..dlm hidup nie kne banyak bersabar..banyk dugaan dan rintangan yg kite kena tempuh..tak kesah lah pasal family ker sahabat ker mahupun kekasih kite sendiri..baru2 ni ak gaduh lgi dgn si dy..nk ckp sape yg bersalah pun ak tatao..pade ak bende ni tade lah besar mane tp ikotkan perangai si dy yg mcm tuh...ak terpakse ikot je..mane haluan dy..sering bergaduh..?? tuh dah mmg selalu terjadi..ta bole nk ubah..di sbbkan sikap aku yg panas baran,keras kepale..degil nie..mmg payah lah ! haha..bkn ape..bkn sengaje ak wat dy marah or saket aty or wuteveer..but pade aku ak perlukan satu graph yg turun naek dlm sesuatu oerhubungan ..yerla takkan nak bahagia memanjang jee..mcm tak trill lah kn..?? kena lah ade bhagian yg mencabar skit..walupun terpakse berkorban pasal air mate or ape2 lah..tp bende tuh sume merapatkan sirraturrahim antara kite..ak tak pernah rase benci kat dy sbb dy selalu wat aku epy..just kdg2 perangai dy yg terlalu tersentuh means terlalu (kuat tacink) membuatkan aku resah dan gelisah..aku sure sume kapel akn rase bnde cmni..malah kwan2 ak sndiri pon mengalami bende yg sme,,tp walau mcm mana pon dy ak tetap trime dy dan syg kan dy smpai bile2..tak pernah sesaat pon dlm aty ak bile bersame dy nk cari or ade org laen..cukup lah ade dy sorg yg bole wat ak bahagia..bile ak berdiam diri tnpe berkate2 ape2 tidak bermakne ak tidak ade perasaan..sume org ade perasaan just tanak tunjuk je..pade ak berdiam membolehkan ak rase tenang..dan cool..dan bile rase tenang ak perlukan mase tok tenangkan fikiran ak tanpe sesape..tuh care ak..dan tak de sape bole ubah care ak....peduli ape org nak kate peduli ape dy nk kate ak ni keras kepale or wutever..but this is really me ! 

No comments:

Post a Comment