Wednesday 21 September 2011

saket haty AKUuu

menjerittt :: GADUH  lagi...!! yess  kali kedua ak fight besar ngan dy ! like shit aa ! saket aty nieyh masih lagi terase..rase nak maki2 diri sendri jerr...vavi betoll ! ape yg ak wat..?? care aku nie kasar sgt ker..?? pada ak,ak mmg cmni..hnye kwn2 yg da lme knl ak je yg phm ak cmne..huh ! mayb ko ta phm or MAYB ko belom KENAL ak ni cmne kott..ak try to be NICE ngan ko..ak try ubah care ak yg KASAR nie to be LEMBUT ngan ko..tp knp..?? knp ko ta pernah nk phm ak..??


 betol kate salah sorg mmbe baek ak nie.."aku tgk care dy pon aku dah taw,haty dy tuh terlalu lembut,mudah tersentuh,mudah terase..manje..'' tu yg mmbe ak kate,,bile di pikir2 balik mmg betoll pon..dy mmg SENSITIF..too sensitif ! sampai ape yg aku katekan kat dy,ape yg ak bualkan pon selalu jadi punce kiteorg gaduh..ntah la kan..sentiap org laen haty n perasaan..kali nieyh tah knp ak ta bole tahan sgt ngan dy..sampaikan ak terkluar bhase2 kasar ngan dy..AKU KAu !! ermm..ak tanak ckp kasar lgi2 ngan dy..tp keadaan tuh memakse ak berkate2 sedemikian ! budus !! sorie to say lah I CAN'T CONTROL MY TEMPER !! bende ni tak kan terjadi kalo tade sape yg start dulu..


BLOg nie jer lah jadi tempat ak luahkan ape yg aku ta puas aty or wutever..sebab..?? ak dah tade tempat mengadu..tade sape yg nak dgr aku ngadu..semua ade masalah sendiri,SO ak tanak nyusahkan dorg ngan TAMBAH KAN  lagi masalah ak kat dorg..takpelah..aku bole selesaikan nye sendiri..hurmm..


buat mase nie ak ingin bersendirian..seperti MANE yang dy mahukan..ak nk tgk sejauh mane,selame mane dy bole bertahan ngan ak..ak OFF PHONE aku,,aku DEACTIVATED facebook aku..aku wat kerja giler..yg dah lame ak tinggalkan..HAHAHA ! ingat dy sorg jer aa wat keje giler..?? ko ta knl ak g kot..DIAM2 AKU NIE DIAM BERMAKNE...TAW..?? !  


sekarang nieyh dalam otak ak ak dah ta bole pk ape dah ! aku takot bile ak banyak pk pale ak ni saket..!! ak BENCI bile pale aku start saket ! mmg lmbat nak baek ! tp takpe..ubat dah amik..telan jer sume..mesty oke kn.. HAHAHAHAHA ! lantak p lah der~

No comments:

Post a Comment